ҚР, Астана қ., Сарыарқа ауданы, Ш. Қошығұлұлы көшесі, 13/3
+7 (7172) 90-51-58, 90-51-56
Басты бет Жаңалықтар Топтар Аттестация Галерея
Меню

Хабарландыру, бос орынға

Астана қаласы әкімдігінің «№72 «Жанарым» балабақшасы МКҚК 

бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды

 

 ХАБАРЛАНДЫРУ

Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Сарыарқа ауданы, Қосшығұлұлы 13/3 ғимаратында орналасқан Астана қаласы әкімдігінің «№72 «Жанарым» балабақшасы»  МКҚК-нына 1,0 жүктемемен төменде көрсетілген лауазымдарға конкурс жарияланады.

 

2024 жылдың 08 қантар және 16 қантар   аралығында

педагог- психолог лауазымдарына конкурс жарияланады.

Конкурс нәтижесі  17 қантар  күні шығарылады.

 

Төмендегі нөмірлер арқылы байланыс ала аласыз 

8(7172)90-51-58

8(7172) 90-51-57

 

ГККП ясли-сад №72 «Жанарым» акимата города Астаны

объявляет конкурс на вакантную должность

 

УВЕДОМЛЕНИЕ

В ГККП «детский сад№72 «Жанарым» акимата города Астаны, расположенный в здании 13/3 Сарыаркинского района Республики Казахстан, с нагрузкой 1,0 объявляется конкурс на нижеуказанные должности. Объявляется конкурс на  вакантные должнности  с нагрузкой 1,0 ставки с 8 чнваря по 16 января 2025 года

✅ объявляется конкурс на должность педагога-психолога.

Итоги конкурса будут подведены 17 января

Вы можете связаться по номерам ниже

8(7172)90-51-58

8(7172) 90-51-57

 

Негізгі лауазымдық міндеттері:

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының дене шынықтыру (жүзу) жөніндегі нұсқаушысы лауазымдық міндеттері:

- балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

- үлгілік оқу жоспары мен медициналық персоналдың ұсынымдарын ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес дене шынықтыру (жүзу) бойынша ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;

- дене тәрбиесі бойынша озық педагогикалық тәжірибені зерделеумен, жалпылаумен және таратумен айналысады, отандық және шетелдік ғылыми-зерттеу, авторлық әзірлемелерді зерттеу негізінде инновациялық технологияларды енгізеді;

- денсаулық сақтау және денсаулық сақтау технологияларын қолдану мәселелерінде ата-аналарға консультациялық көмекті жүзеге асырады;

- ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген;

- дене шынықтыру-сауықтыру дамыту ортасын құруға қатысады, мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымымен бірлесіп, сондай-ақ ата-аналар мен қоғамдық ұйымдардың көмегімен ұйымдастырушылық-әдістемелік және практикалық жұмысты, бұқаралық іс-шараларды өткізуді жүзеге асырады;

- ұйымдастырылған оқу қызметін, спорттық мерекелер мен ойын-сауықтарды өткізу кезінде санитариялық-гигиеналық жағдайларды және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз етеді;

- арнайы медициналық топтың балаларымен қосымша сабақтар өткізеді;

- оқу, дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары бойынша белгіленген есептіліктің құжаттамасын жүргізеді.

Білуге тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;

- дефектология негіздері және тиісті әдістемелер (дамуында ауытқулары бар балалармен жұмыс кезінде);

- педагогикалық этиканың нормалары;

- санитария және гигиена, психология және педагогика негіздері;

- еңбек заңнамасының негіздері, алғашқы медициналық көмек көрсету, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат; жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;

- және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйымның дене шынықтыру жөніндегі нұсқаушысы лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

- және (немесе) жоғары деңгейдегі біліктілік педагог-шебер үшін мектепке дейінгі ұйымның дене шынықтыру жөніндегі нұсқаушысы лауазымындағы жұмыс өтілі – 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог":

- мектепке дейінгі ұйымның дене шынықтыру (жүзу) жөніндегі нұсқаушысының жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс;

- мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен дене тәрбиесінің заманауи әдістерін қолдану;

- білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

2) "педагог-модератор": "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

- мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен дене тәрбиесінің заманауи әдістерін қолдану;

- бағдарламалық материалдың мазмұны мен құрылымын білу;

- инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;

- диагностика даму деңгейін және дағдыларын әртүрлі жас топтары, қатысу әдістемелік жұмыс:

- білім беру ұйымдарында педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу;

- кәсіби біліктілігін арттыру;

- білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде

3) "педагог – сарапшы": "педагог-модераторға" қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

- мектеп жасына дейінгі балалардың дене қабілеттерін дамыту диагностикасының элементтерін пайдалану, дене шынықтыру-сауықтыру дамыту ортасын құруға қатысу;

- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыруда әдістемелік жұмысқа, аудан, қала деңгейіндегі іс-шараларға қатысу: педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу;

- өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;

- ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби дамудың басымдықтарын анықтау:

- білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің тәжірибесін жинақтау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

4) "педагог-зерттеуші": "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

- оқу бағдарламаларын, оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;

- аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;

- тәлімгерлікті қолдану;

- көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара әрекеттесу дағдыларына ие болу;

- мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің қазіргі заманғы әдістемелерін қолдану;

- аудан, қала деңгейінде қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелерінің болуы;

- сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;

5) "педагог-шебер": "педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

- жаңа бағдарламаларды игеру бойынша эксперименттік жұмысқа қатысу; аудандық, қалалық, облыстық және республикалық деңгейдегі әдістемелік жұмысқа белсенді қатысу; облыста, республикада тәжірибені тарату және енгізу;

- авторлық бағдарламаның болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-де мақұлдау алған, басып шығарылған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болу;

- тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық кәсіби конкурстарға қатысу.

1.1. еңбекке ақы төлеу мөлшері – 150 000 тг (бір жүз елу мың теңге), (орта есеппен біліктілік талаптарына сәйкес өзгереді);

1.2. құжаттарды қабылдау мерзімі Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі;

1.3. Көрсетілген қажетті құжаттар тізбесін электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) осы Қағидалардың 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

 5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

 6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

  7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

  8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

  9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

            10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) сертификаты - 60-65 балл;

            11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.

            12) 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

            13) тәжірибесі жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы (өзін-өзі таныстыру) ұзақтығы кемінде 10 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.

1.4. Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

 

  1. Основные функциональные задачи

Должностные обязанности инструктора по физической культуре организации дошкольного воспитания и обучения:

- обеспечивает охрану жизни и здоровья детей;

- планирует и осуществляет организованную учебную деятельность по физической культуре (плаванию) в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта дошкольного воспитания и обучения с учетом типового учебного плана и рекомендаций медицинского персонала;

- занимается изучением, обобщением и распространением передового педагогического опыта по физическому воспитанию, внедряет инновационные технологии на основе изучения отечественных и зарубежных научно-исследовательских, авторских разработок;

- осуществляет консультационную помощь родителям в вопросах здоровье сбережения и применения здоровье сберегающих технологий;

- владеет информационно-коммуникационными технологиями;

- принимает участие в создании физкультурно-оздоровительной развивающей среды, осуществляет совместно с педагогическим коллективом дошкольной организации, а также с помощью родителей и общественных организаций организационно-методическую и практическую работу, проведение массовых мероприятий;

- обеспечивает санитарно-гигиенические условия и меры безопасности при проведении организованной учебной деятельности, спортивных праздников и развлечений;

- проводит дополнительные занятия с детьми специальной медицинской группы;

- ведет документацию установленной отчетности по учебной, физкультурно-оздоровительной работе.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

- основы дефектологии и соответствующие методики (при работе с детьми, имеющими отклонения в развитии);

- нормы педагогической этики;

- основы санитарии и гигиены, психологии и педагогики;

- основы трудового законодательства, правила оказания первой медицинской помощи, безопасности и охраны труда, санитарные правила.

Требования к квалификации:

- высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или техническое и профессиональное образование по соответствующему профилю, или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

- и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы в должности инструктора по физической культуре дошкольной организации: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

- и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы в должности инструктора по физической культуре дошкольной организации для педагога-мастера – 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог":

- должен соответствовать общим требованиям инструктора по физической культуре (по плаванию) дошкольной организации;

- пользоваться современными методиками физического воспитания и обучения детей дошкольного возраста;

- планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

2) "педагог-модератор":

- должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:

- пользоваться современными методиками физического воспитания и обучения детей дошкольного возраста;

- знать содержание и структуру программного материала;

- применять инновационные методики и технологии;

- проводить диагностику уровня развития умений и навыков в разных возрастных группах, участвовать в методической работе ДО:

- выступать на педсоветах в организации образования;

- повышать профессиональную квалификацию;

- обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников конкурсов, соревнований на уровне организации образования;

3) "педагог – эксперт": должен соответствовать общим требованиям к "педагог-модератор", а также:

- пользоваться элементами диагностики развития физических способностей детей дошкольного возраста, участвовать в создании физкультурно-оздоровительной развивающей среды;

- участвовать в методической работе в организации дошкольного воспитания и обучения, в мероприятиях на уровне района, города: выступать на педагогических советах;

- повышать свою профессиональную квалификацию;

- пользоваться навыками анализа организованной учебной деятельности, осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития:

- собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

4) "педагог-исследователь": должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-эксперт", а также:

- пользоваться умениями и навыками разработки учебных программ, методик обучения;

- участвовать в деятельности районных, городских методических объединений, семинаров, конференций;

- практиковать наставничество;

- иметь навыки публичных выступлений и взаимодействия с аудиторией;

- применять современные методики физического воспитания детей дошкольного возраста;

- иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне района, города;

- пользоваться навыками исследования занятия и разработки инструментов оценивания, осуществлять наставничество и определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения;

5) "педагог-мастер": должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог – исследователь", а также:

- участвовать в экспериментальной работе по освоению новых программ; активно участвовать в методической работе районного, городского, областного и республиканского уровня; транслировать и внедрять опыт в области, республике;

- иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных программ, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;

- осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области, участвовать в республиканских и международных профессиональных конкурсах.

1.1. размер оплаты труда – 150 000 тенге (сто пятьдесят тысячи тенге), (в среднем варьируется в зависимости от квалификационных требований);

1.2. срок приема документов отсчитывается со следующего рабочего дня после последнего объявления конкурса;

1.3. Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:

 1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 15 к настоящим Правилам;

 2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

 3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

 4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

 5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

 6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

 7) справку с психоневрологической организации;

 8) справку с наркологической организации;

 9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии);

 10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;

            11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации.

 12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 16.

 13) видеопрезентация (самопрезентация) для кандидата без стажа

продолжительностью не менее 10 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.

1.4. В случае кандидата он предоставляет дополнительную информацию, связанную с его образованием, опытом работы, профессиональным уровнем (повышение квалификации, присвоение ученых степеней и званий, научные или методические публикации, копии документов о квалификационных категориях). , рекомендации руководства с предыдущего места работы).

 

5 сағатқа жетпей
Дизайн және әзірлеу SemStar